Post Thumb

Opieka serwisowa obejmuje

  • administrowanie (także zdalne) siecią komputerową
  • konfigurowanie stacji roboczych i serwerów
  • konfigurowanie drukarek, modemów i innych urządzeń peryferyjnych
  • zarządzanie systemem haseł użytkowników
  • okresowe sprawdzenie poprawności oraz wykonanie archiwizacji danych
  • w razie konieczności (uszkodzenie lub konserwacja) odebranie z siedziby firmy obsługiwanej sprzętu komputerowego (komputery, drukarki itd.), dostarczenie do wyspecjalizowanych punktów serwisowych i powtórna instalacja po naprawie lub konserwacji
  • pogotowie informatyczne dla zleceń incydentalnych i krytycznych
  • instalowanie nowego oprogramowania lub zmiana konfiguracji istniejącego (Microsoft Office: Word, Excel, itp.) z wyłączeniem specjalizowanych programów typu finansowo-księgowych, magazynowych
  • doradztwo i opiniowanie przy wyborze oraz zakupie przez Zleceniodawcę elementów systemu komputerowego
  • doradztwo, dobór, zakup i instalacja oprogramowania systemowego i użytkowego
  • reprezentowanie Zleceniodawcy wobec innych dostawców oprogramowania, sprzętu i usług komputerowych w zakresie jakości świadczonych przez nich usług i dostaw
  • wspomaganie pracy w zespole (GROUPWARE)
  • przyjmowanie zgłoszeń awarii systemu komputerowego Zleceniodawcy oraz zamówień na usługi i podzespoły, stała gotowość do pomocy w usuwaniu awarii systemu komputerowego Zleceniodawcy
  • odzyskiwanie danych, archiwizacja i kopie zapasowe
  • planowanie rozwoju informatycznego
  • konsultacje przy rozmowach z firmami trzecimi
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu (drukarki, laptopy)
  • świadczenie usług telefonicznej i zdalnej pomocy technicznej
  • audyt legalności oprogramowania, zabezpieczeń wewnętrznych
  • audyt stanu technicznego sprzętu i sprawności systemów informatycznych
  • prowadzenie projektów informatycznych Opiekę sprawujemy na zasadach ogólnych oraz w oparciu o pakiety serwisowe i umowy serwisowe. Umowy konstruowane są konkretnie pod danego klienta i w dopasowaniu do jego potrzeb.